ojje Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 ok srry för att jagh inte har svarat men jag är inte inne så offta på fuska.se men asså du ska skapa en genväg asså srcds filen ska du skapa en genväg hej jag har problem med att fixa admin ... när ja skriver meta version kommmer de fram ... men bind v admin fatta ja ejj:( tackar för svar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetaMod Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 bind v admin betyder att du binder knappen V så när du e på din server och trycker på V så får du upp admin menyn =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pazmhu Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 jag har oxå problem så om nån vill hjälpa mig så kan ni adda [email protected] på msn elr pazmhu på steam Jag har inte mappen HLServer som andra oxå inte har. Behöver snabb hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurran Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) Tjena, när jag ska öppna "srcds" filen så kommer ingenting upp. (Inte den filen som man instrallerar allting på utan den man ska starta servern med.) JAg har intrallerat filen för Counter strike source. Hoppas ni fattar vad jag menar med srcds filen. Kom Igen, HJÄÄLP TAAAACK!! Redigerat 10 Mars 2008 av Gurran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 En idi på hamsterpaj trodde han kunde kopiera din text, Hahahhaha gud va noobigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emiiowen Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 tja! min server och så funkar utom mani. jag har lagt client txt i cstrike,cfg,mani_admin_plugin men jag få inte upp non admin meny när jag har skrivit bind v admin. vad jag för fel? tacksam för svar. adda på msn lr steam: [email protected] pro_skitty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 tja! min server och så funkar utom mani. jag har lagt client txt i cstrike,cfg,mani_admin_plugin men jag få inte upp non admin meny när jag har skrivit bind v admin. vad jag för fel? tacksam för svar. adda på msn lr steam: [email protected] pro_skittyasså man ska srkiva "bind v admin" eller va det nu va i consolemen jag ska kanske testa din guide imorgon sbgmaffia om jag orkar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marree94 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Asså jag hittar inte nån map eller fil som heter HLServer :huh: vad har jag gjort för fel ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marree94 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) När jag trycker på V så står det: you are not authorised to run the command admin! vad för fel ? jag har kontrollerat att ja har skrivit i rätt steam ID Redigerat 8 April 2008 av marree94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thats1 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 tror inte det men testa eller lägg de mapparna du vill ta bort på skriv bordet och sen om inte servern fungerear för det ta tillbaks de då vad menar du med att lägga den i HLServer jag hittar inte ens den filen:) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
surfglory Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 1 Men kommer det ut på internet så att alla kan köra på den? 2 Har nån fil något virus i sig? 3 Kan man lägga dit mappar i servern? eller måste man köra grundmappar? <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
surfglory Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Ehh kan du göra en video hur man gör för det är vissa saker som jag inte kan göra. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg