Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag med har kommit till lv 4 omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 har också bara kommit till level fyra... då är det j*vlgt svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Heheh jag har ett hex program så att jag kan se kodningen till spelet jag hitta koden. Det är getumout. Redigerat 7 Mars 2004 av tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 kan du inte skriva in koden här...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men det är getumout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 vadå getumout.. Jag fattar inte! Är det koden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jupp det var det! Tack för koden tomas 1 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 i gotta try :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 var ska man skriva getumout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag har klarat spelet.. det var helt j*vla omöjligt men koden är: getumout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.