LordZarao Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) Tjena alla ! Jag säljer en runescape gubbe som är mest gjord för ranging, Den är lvl 55 range, har 49 hitpoints och 25 Defence, attacken och Str är också tränade, men bara lite. dom ligger runt 40, Säljer den för runescape pengar för att jag helt änkelt är för lat för o skaffa pengar själv. och att jag aldrig använder just den gubben så va ska jag me den till? lika bra o käna på de. Nej, detta är inget scam, tro mej. Och om ni inte tror mej så kan vi köra betalningen genom att jag tar 50% innan och 50% efter, låter det okej? 17K Följer med gubben. Säljer den för RS pengar, jag tycker att runt 90-100K är rimligt. de e väl inte så mycke? Men den som bjuder högst är 1 steg närmare accet ! Gubben heter Wildy Powner. PS. Den har 29 magic så ni kan teleportera er från wildernes om ni ligger illa till ! Redigerat 10 Juli 2007 av LordZarao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Visa bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Har inge koll på hur man gör det.. men möt mig in game om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Print Scr Sys RQ, > Paint > Klistra in > Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Jao, men hur visar jag den här ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 gå in på svar sen bläddra och sen klicka på svar :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Här är den, Så, ingen vill ha gubben ? Då kan väl Moderatorerna låsa. WildyPowner.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Tja, Jag vill garna kopa gubbben :) 90K for den? Om du ar member so kan ja lagga till lite items. (Ar utomlands so ja kan inte skriva dom 3 sista bokstaverna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Usel gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Usel gubbe Stfu, den e bra för ranging. Den e inte min main såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg