ICO THE KING Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Hej jag ska gå direkt på sak vart kan jag skaffa no block mod till css det gör så att man kan gå igenom varadra jag har sett att vissa har det på sina surf serverar P.S skicka gärna en link :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) onödigt för att få no block gå in på source mod klicka här och där ladda ner source mod sen för att få no block klicka här jag tro det inte finns no block till source meta mod men det kan vara krångligt med sourcemod om du vill ha hjälp med source mod fråga inte mig jag har aldrig använt det och det där pluginet är till source mod ellafall den filen men det kanske finns till source meta mod noblock är inte så viktigt för du kan ju bara teleportera andra spelare om de har fasnatt i varndra med mani admin plugin :P men jag kan leta efter no block mod till source meta mod :) Redigerat 11 Juli 2007 av sbgmaffia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 vart ska jag lägga noblock.smx? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 nån av source mod mapparna vet faktis inte sökte bara lite på google.se och då fick jag upp det jag hitta inte nått annat sätt sökt i en halv timme vänta jag vet jag tror det är plugins mappen addons\plugins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 det funkade inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 ok har du aktiverat det på addons då skriver du på source meta mod och sen metaplugins.ini addons/sourcemod/bin/sourcemod_mm kanske funkar du aktiverar i alla fall sourcemod men vet ej hur pluginet sak vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg