Ozoon Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 tappar du så mkt på en vecka? jag har inte spelat FF på minst 6 månader...
Bplay Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2007 Haha nej alltså det var längre sedan jag spelade, men det var då för en vecka sedan som jag kom på att jag inte orkade spela mer.. fast ska väl komma igång.. har bara slutet kvar..
xantanos Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 bra idé, slutet är ju alltid bäst ^_^, final fantasty X slut är en av de bättre. och du har ju inte så långt kvar
Ozoon Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Tycker faktiskt att FFX's story är bland det sämsta jag spelat igenom, kul spel, sure, men usch! Tacka vet jag ordentliga stories som i FFVII och FFVIII ;D
Bplay Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Kommer jag behöva springa omkring och fixa en massa items jag inte fixat innan eller kan man klara det utan? Det är just det som fick mig att tappa lusten, att jag visste jag har en massa att fixa.. möjligtvis..
xantanos Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 om du vill råspöa slutbossarna som jag gjorde, så får du flänga omkring en hel del, om du vill få en utmaning som min polare fick och ha stora problem med slutbossarna så behöver du inte flänga omkring ;)
Ozoon Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 om du vill råspöa slutbossarna som jag gjorde, så får du flänga omkring en hel del, om du vill få en utmaning som min polare fick och ha stora problem med slutbossarna så behöver du inte flänga omkring ;)Jag gjorde varken eller, flängde inte omkring, och hade inga som helst problem med slutbossarna, helt värdelöst. Seriöst, en Marlboro är svårare än slutet på spelet. USCH!
xantanos Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 den sista bossen gills inte, han är ju ett skämt. det är en av de absolut lättaste bossarna på spelet, det är ganska korkat faktiskt
Rekommendera inlägg