Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Haha nej alltså det var längre sedan jag spelade, men det var då för en vecka sedan som jag kom på att jag inte orkade spela mer.. fast ska väl komma igång.. har bara slutet kvar..

Skrivet

Tycker faktiskt att FFX's story är bland det sämsta jag spelat igenom, kul spel, sure, men usch! Tacka vet jag ordentliga stories som i FFVII och FFVIII ;D

Skrivet

Kommer jag behöva springa omkring och fixa en massa items jag inte fixat innan eller kan man klara det utan? Det är just det som fick mig att tappa lusten, att jag visste jag har en massa att fixa.. möjligtvis..

Skrivet

om du vill råspöa slutbossarna som jag gjorde, så får du flänga omkring en hel del, om du vill få en utmaning som min polare fick och ha stora problem med slutbossarna så behöver du inte flänga omkring ;)

Skrivet

om du vill råspöa slutbossarna som jag gjorde, så får du flänga omkring en hel del, om du vill få en utmaning som min polare fick och ha stora problem med slutbossarna så behöver du inte flänga omkring ;)

Jag gjorde varken eller, flängde inte omkring, och hade inga som helst problem med slutbossarna, helt värdelöst. Seriöst, en Marlboro är svårare än slutet på spelet. USCH!
  • Skapa ny...