Doublem Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) kan någon ge mej alla för och nackdelar med alla karaktärer? vad ska va välja pvp eller rollplaying? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Redigerat 13 Juli 2007 av Doublem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Börja med roleplaying om du vill lära dig grunderna, eller börja med PvP för att se vilken prof som e roligast som du ska köra i PvE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Håller med dezen du ska nog först köra PvE och där kan du också låsa upp saker till PvP'n. Och testa dig fram vilka professions du gillar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 roleplaying! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 jag tycker att pvp är bäst, men man kan inte köra pvp fullt ut om man inte låst upp saker från rp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Kraver Det kan ju bero på att vi har gjort alla mission i RP'n ^^ Men det jag gillar med PvP'n är att man inte behöver slösa några pengar på det =) (GW gold alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag gillar fortfarande PvE'n bättre innerst inne, men den e ganska trist när man har klarat allt :P Därför jag längtar så mycket till Eye of the north Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 samma här fast jag har inte klarat allt än =P men e på sista på både factions o proph o har klarat NF så jag har snart klarat allt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Och det är ett mirakel, tacka gudarna. Hoppas du har fått svar på din fråga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.