Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Har gjort det men min hemliga fråga stämmer inte när jag skriver den korrekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Varför gav du ut lösenordet? Tror inte heller någon ger ut sitt account dom har betalat för. vem skulle betala ett och sen ge bort de ? :o .... :P not me man! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag tror på Spelforum, kanske bruteforcat lösen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Säkert har han gjort det för mitt lösen var ganska långt och svårt att gissa också.plus att han visste inte mitt steam namn före han frågade om vi skulle lira 1.6.. Redigerat 15 Juli 2007 av Spelforum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg