Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Prova samma som du gjorde med klockan, fast du väljer gadgeten med en sol som ikon istället för klockan. Har du ingen sådan så kolla på http://vista.gallery.microsoft.com/vista/S....aspx?mkt=sv-se. Finns tonvis med gadgets där! Väder följer redan med. 1. Högerklicka på sidpanelen och välj "Lägg till gadgets..." 2. Bläddra dig fram till gadgeten som heter "Väder". 3. Dra gadgeten till skrivbordet eller sidpanelen, vart du nu vill ha den. Redigerat 25 Juli 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarillo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Hej! en fråga till er med vista! Hur funkar det för er? krånglar det mycket å så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 det funkar riktigt bra, mycket bättre än vad kritkerna ger det credit för. och det krånglar inte så mycket. kompatibilitet är dock ett problem, vissa saker funkar bara inte till vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarillo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 det funkar riktigt bra, mycket bättre än vad kritkerna ger det credit för. och det krånglar inte så mycket. kompatibilitet är dock ett problem, vissa saker funkar bara inte till vista Okej vad bra. Jag har nyss beställt dator med vista från dell. men jag har hört mycket att det krånglar å så.. Men du kanske har en värstingdator då eftersom att det funkar så bra? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Funkar lika bra för mig som ör Aviator, jag har ingen värstingdator har en Acer TravelMate 8100, men Vista funkar perfekt ändå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarillo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Funkar lika bra för mig som ör Aviator, jag har ingen värstingdator har en Acer TravelMate 8100, men Vista funkar perfekt ändå. :) Vad bra.. då kanske vista funkar på min dator åxå :) men har du mycket spel å sånt på din vista som funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Kanske e lite of topic, men tar vista 70gb på hdd? En kompis med vista sa det. 70GB :blink: e din kompis dum eller??? inget kräver så mycke utrymme...var har han fått de ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarillo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Kanske e lite of topic, men tar vista 70gb på hdd? En kompis med vista sa det. 70GB :blink: e din kompis dum eller??? inget kräver så mycke utrymme...var har han fått de ifrån?? Vista kräver minst 40 Gb för att fungera. Inte 70.. men om man har 70 Gb så blir det typ bara 30 gig kvar att ha filer å spel å sånt på.. Så det rekomenderas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.