w4nkarN Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Jag tycker att man ska kunna byta moderatorer i gruppforumen uta att man ska behöva köpa en moderator till gruppforumet. Som tex. att en bli modderator så slutar den på fuska.se så ska man kunna byta ut den moderatoren till en annan som är aktiv. Någo som håller med? Ps. Ursäkta attdet blir halva ord med det är för att mitt tangenbord har d*mp Redigerat 15 Juli 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det låter som en utmärkt ide! Men vilken grupp syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Gruppforumen. Men det jag kom med iden är blue Ghost som har 2 oaktiva moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Ja, bra idé. För det är ganska onödigt att slänga ut någon och behöva Köpa till sig en ny för fm igen. Men glöm inte att admin håller på med den stora uppdateringen som kommer att komma efter sommaren. Vill ni slippa vänta innan ni byter så skicka ett pm till admin, anser han att det är ok så har han möjlighet att göra det utan minsta problem. Redigerat 15 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.