Gäst NightShade Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det gör jag och jag tycker det är sketa ballt! Jag är med i en clan som heter [soJ] (Sword of Justice) Jag heter [soJ]AcidSun[J] på jedi acedemy om nån annan spelar det säg vad ni heter och vilken sorts Force user ni är t ex Dark force power eller Light Force powers. Skjälv använder jag Light Force powers...:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag kan inte säga att jag direkt håller mig till frågan men men, Du spelar Jedi academy online? Får jag fråga en sak? Är det många som spelar det online? Eller är det svårt att hitta några att spela emot? För ganska nyligen har jag blivit ganske intereserad av Star wars spel.. Funderar på att köpa academy men bara ifall det är många som spelar det online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja det är många...men då menar jag ju inte som cs! men det är ju inte svårt att hitta en server som inte är tom! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.