Hoppa till innehåll

Unrated Directors Cut

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

Dett finns två filmer jag vill se.

The Grudge 1 och The Grudge 2.

Jag har sätt att de finns på Grudge 1 "UNRATED" verision och "DIRECTORS CUT". Det jag undrar är, Vilken av dom är läskigast, för det jag vet är att av en av verisionerna så vissar dom inte för läskiga delar.

Jag har läst att det finns på Grudge 2 "UNRATED" och en som heter "Theatrical Verision" eller något sånnt. På unrated står det på hemsidan: "Unrated Directors Cut, with fotage to scary to be seen in theaters".

Jag fattar nte ens vad DC och UNRATED är, men kan ni hjälpa mig o säga vilka verisioner av filmerna som e läskigast, med dom läskigaste delarna i, med ett enkelt svar eller förklara om ni vill? :D :cool:

Gäst trunks_
Skrivet

Så unrated klipper dom bort vissa scener ? Så om man vill ha med allt, Originalet ska man ta Directos Cut, på vissa står det UNRATED DIRECTORS CUT :S

Gäst Kabby
Skrivet (redigerat)

Unrated Directors Cut betyder vanligen, på filmer som Grudge-filmerna, "hinkvis med blod".

Redigerat av Kabby

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...