ggdover Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Jag ska skaffa ett xbox 360 spel snart och jag undrar om ni tycker command & conquer 3 e ett bra strategi spel till xbox 360 eller om det finns något som ni tycker e bättre. P.S. jag har alla andra commad & conquer spel till datan och gillar dem mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Ladda ner demon fråm Marketplace och testa själv ;P tkr själv att det är mkt bättre till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 C&C är ju alltid bäst när de gäller så införskaffa du de, du blir inte besviken :) har de sj men har inte kunnat spela de då min 360 är på lagning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 har testat det. ÄGER FETT gör det!!! Men jag e lite intreserad om man kan ha mus tilll 360 för det skullle ägt att sitta i soffan med en mus och spela c&c 3 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 det bör finnas annars kan du fixa en usb kontakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.