VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Säg något så kan jag ordna fram det, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vadå har du AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nej men det har min kusin. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har naturliga pokerus xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 tror inte på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 tror inte på det ;)Men jag tror på honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Vet, du tror inte ens på dej själv, så det förvånar mig inte att du inte tror på mej xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 det var inte dej jag prata med // det var modyzzon jag tror inte på att hans kusin har ar jag tror att han har det själv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) det var inte dej jag prata med // det var modyzzon jag tror inte på att hans kusin har ar jag tror att han har det själv ;)Min kusin har AR inte jag... <_< Redigerat 26 November 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jaja ok// erophoria vi skrev på samma sekund så då kan det bli lite vaising Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har naturliga pokerus xDDu verkar veta mycket och kan kanske ge en liten info, hur många procents chans är det att möta en med pokérus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 väldigt lite ½ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg