KuroKaktus Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 hej Jag ska kanske byta in mitt gc mott pengar eller DS spel men jag vet inte hur mycket pengar jag får riktigt vad tror ni unjefär jag ska byta in deta: 1 GC 1 kontrol 1 mineskort på mer en 900 blocks och en fråga behöver man kartongen till för att kuna byta in det på game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Ja man måste ha kartongen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 hej Jag ska kanske byta in mitt gc mott pengar eller DS spel men jag vet inte hur mycket pengar jag får riktigt vad tror ni unjefär jag ska byta in deta: 1 GC 1 kontrol 1 mineskort på mer en 900 blocks och en fråga behöver man kartongen till för att kuna byta in det på game. du får inte mycket för det kanske 500 spänn? ha du inga spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 500 spänn Är det inte värt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 mitt tips e o spara, vem vet du kanske får ryck att spela :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg