Jimpa_93 Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 (redigerat) Aja, jag är ute efter ett mix program till pc. Man ska kunna mixa å massa sånt så att låtarna blir bra (ta bort brus, ändra ljud, lägga ihop filer etc). Inget lågpris variants här inte, jag behöver en stort bra å smaskigt program, jag struntar i priset eftersom jag verkligen behöver ett perfekt program (kanske inte ett program för 30 000 men ni förstår). MÅSTE finnas på engelska eller svenska. ps. det behöver inte vara ett jättenkelt program, jag kommer nog lära mig ett svårt, eller bli tvungen ;) tack på förhand Redigerat 17 Juli 2007 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Audacity. Gratis och bra. Läs mer eller ladda ner HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag rekommenderar, fl studio eller cubase riktigt bra program som du även kan producera eget i. kostnaden är ifrån 3-6 tusen om man inte "skaffar" det på annat sätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 3-6 tusen inte så jättefarligt....å joo, andra sätt finns det ;) tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.