Easton Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 (redigerat) Hur får man Rayquaza, Kyogre och Groudon i Emerald? Ursäkta om jag la upp tråden, det kanske finns mer sånna här trådar... Redigerat 23 Juli 2007 av Jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Japp,det kryllar med såna trådar.Leta så får du se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Rayquaza i Sky Pillar efter att du fixat det där med Kyogre och Groudon. Alltså kan du få han innan E4. Kyogre: Efter E4 gå till Weather Institute så säger dom var han är och du måste skynda dig, han är bara där en stund. Groudon: Samma med Kyogre. Rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Det är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 tack Skillet! Det var snällt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Ingen orsak, fråga mig om hjälp om du behöver mer ;) PS: Det är lätt att klara E4 när du har Rayquaza och den är på lvl 70 som du kanske redan visste. Men ett tips: när du klarat E4 gå till Meteor Falls och hämta Dragon Claw, den ligger långt in i grottan.. Du behöver Waterfall och Surf för det. Redigerat 24 Juli 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Det är också bra att lära den Crunch.Då blir det enklare när man möter Phobe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Det är också bra att lära den Crunch.Då blir det enklare när man möter Phobe.ja tack för tipset :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det är också bra att lära den Crunch.Då blir det enklare när man möter Phobe.ja tack för tipset :D Det brukar jag göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det är också bra att lära den Crunch.Då blir det enklare när man möter Phobe. ja tack för tipset :D Det brukar jag göra. Jag också för annars blir hennes spök pokemon mycket svårare. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg