Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst JohanFoppa
Skrivet

och meningen med denna tråd är?-_- grymaste av alla mods = sa-mp:D

• 5 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

heej det finns säker en massa som vill ha snyggare bilar i gta och som undrar hur man får det ganska enkelt gå bara in på den här sidan och ladda ner http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...egory&id=35

Inte så värst nödvändigt att skapa en tråd om det här. Folk som vill ha mods går antagligen in på Google och söker. Finns en hel j*vla uppskö av olika sidor med olika mods.

Redigerat av Cyper
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Ja.

Räknas denna tråd som lite spamm?

Anyway, du kunde gjort en guide eller nått, säga vilka program man måste ladda ner. (Själv har jag IMG Tool 2.0) :P

haha, jag gjorde en guide.. om du vill skriva en guide om hur man lägger till mods med IMG Tool 2.0 så får du gärna säga till så kan jag lägga till den i min Guide tråd.

Skrivet

Orkar inte skriva någon guide men det finns ett program som man kan använda som heter San Andreas Mod installer sök på google så hittar du nog det. Lättaste sättet att installera mods på gta...

Skrivet

Lättast ja, men inte bäst, den kan inte installera alla mods som img tool 2.0 kan, men man kan inte avinstallera på det häller, bilarna/vad du har är fortfarande kvar :P

• Skapa ny...