Str4ndB3rg Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Jag har en rogue pa level 17 och en Warrior pa 11 levlar upp den --. Men Hur for jag two hand pa sword? Vill gjerna ha Twohand! jhjhjhjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.bmp Redigerat 24 Juli 2007 av Star_Fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) 1. rogue kan inte ha 2hand. 2. om du ska lära dig det me din warrior får du gå till weapon trainer i stormwind city, eller ironforge, tror det finns en i darnassus men den lär bara ut typ fist weapon och båge ''tror jag''. uhm om du inte vet vart man hittar tränarna i städerna så fråga bara en vackt. :)... kan inte mycket om horde men då fåru gå till ogrimmar, undercity, mulgore?. och lära vet inte villken av horde städerna dock som lär vad.. men tror det e i ogrimmar som gäller för 2h... rätta mig om jag har fel ;p Redigerat 24 Juli 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Vad do?jag gor till min Vapen trainer sen?kan jag inte go till orgrimmar? Jag har en Warrior i Horde Orc. Den ar ju lvel 10 men snart i 11.. Kan jag inte bara go till min trainer och kopa not som ger mig Twohand? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Gå till en vakt, fråga efter Weapon master i Orgrimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 a okej,men jag kollade men hitta inte Twohand i sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 testa i alla städer då smart skalle och lär dig stava >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) OBs min data er pa engelska! Har twohand nu!!!! Tack yoZhi!!!! Redigerat 24 Juli 2007 av Star_Fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg