Gäst InTech Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 I europa så har dom gjort så att man får med 2 spel och 2 kontroller istället! för samma pris. Så man tappar inte på det... Dualshock är även värdens bästa kontroll. Asså. Xbox kontroller ser skitfula ut och är osköna. Köpte även mitt ps3 för ca hmm 1 vecka sedan. Helt otroligt nöjd som sagt! Citera
Gäst Kabby Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 I europa så har dom gjort så att man får med 2 spel och 2 kontroller istället! för samma pris. Så man tappar inte på det... Dualshock är även värdens bästa kontroll. Asså. Xbox kontroller ser skitfula ut och är osköna. Köpte även mitt ps3 för ca hmm 1 vecka sedan. Helt otroligt nöjd som sagt! Du skojar? Kontrollen till PS3 heter föresten Sixaxis, inte Dual Shock >_>Och 360's kontroller är mycket skönare! Citera
Wave Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 I europa så har dom gjort så att man får med 2 spel och 2 kontroller istället! för samma pris. Så man tappar inte på det... Dualshock är även värdens bästa kontroll. Asså. Xbox kontroller ser skitfula ut och är osköna. Köpte även mitt ps3 för ca hmm 1 vecka sedan. Helt otroligt nöjd som sagt! Kontrollerna är extremt ergonomiska och sköna, till skillnad från PS3ans. Känns ju som man håller i en gammal NES kontroll. Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 I europa så har dom gjort så att man får med 2 spel och 2 kontroller istället! för samma pris. Så man tappar inte på det... Dualshock är även värdens bästa kontroll. Asså. Xbox kontroller ser skitfula ut och är osköna. Köpte även mitt ps3 för ca hmm 1 vecka sedan. Helt otroligt nöjd som sagt! Kontrollerna är extremt ergonomiska och sköna, till skillnad från PS3ans. Känns ju som man håller i en gammal NES kontroll. va f*n e ergonomiska? jag tycker 360 kontrollen är skönare, men PS3 kontrollen är lättare att köra med. Citera
Gäst Kabby Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 I europa så har dom gjort så att man får med 2 spel och 2 kontroller istället! för samma pris. Så man tappar inte på det... Dualshock är även värdens bästa kontroll. Asså. Xbox kontroller ser skitfula ut och är osköna. Köpte även mitt ps3 för ca hmm 1 vecka sedan. Helt otroligt nöjd som sagt! Kontrollerna är extremt ergonomiska och sköna, till skillnad från PS3ans. Känns ju som man håller i en gammal NES kontroll. va f*n e ergonomiska? jag tycker 360 kontrollen är skönare, men PS3 kontrollen är lättare att köra med. Ergonomiska betyder ungefär mycket skönare att hålla i, passar händerna bättre ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.