j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag behöver tips på bra låtar.. Det måste vara antingen Trance eller Techno om ni inte vet så behöver ni inte skriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Köp nåt med Safri duo... Dom är alltid bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Scooter och Infected Musshrom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Dj aligator (har bra låtar, som Doggystyle och lollipop m.m.) Antiloop (inga ny låtar på hundra år) Aquagen (många bra låtar) Galaxee (skit bra specielt lullaby) Moby (star wars remix ganka skön) brooklyn bounce (är bra, bara bra) det är dom som jag kan nämna på rak arm finns MÅNGA fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Prodigy...Out of space, firestarter, everybody is in the place och smack my bitch up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Instant Remedy - The Last Ninja (The Palace) Spacecorn - Popcorn Tangled Universe - Melodies from the universe (BÄST!!) Paul Oakenfold - This is Trance o.s.v.. fråga mig om trance, jag är verkligen master på sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Scooter är bäst köp doms låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Popcorn just det! ta orginal, eller Techno remixen av popcorn Typ Hot Butter orginal, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.