master_hermis Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Vad tycker ni om Diamon & pearl?? finns det nackdelar med spelet?? Är det värt att köpa??? Säg vad ni tycker om detta spel här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 D/P är väldigt bra.Den ända nackdelen jag kan komma på är att E4 är allelens för enkel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig. Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :) Redigerat 26 Juli 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig. Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :) För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig. Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :) För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda?? Det är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig. Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :) För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda?? Det är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm... Jag vet det men vad har det med Wi-Fi att göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 men äre så smart att köpa spelen direkt..? de brukar ju komma en tredje version också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Då köper väl man den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 En sak du kan göra med D/P är att du kan föra över en eller fler pokemon på Lv100 TILL D/P och äga sönder.. då blir det inte kul kan jag säga dig. Sedan om du har tillgång till Wi-Fi så kan du börja breeda (vilket man kan göra ändå, men du kan byta bort dom genom Wi-Fi) och trada :) För det första så kan man bara föra över EFTER E4.För det andra:Breeda?? Det är när man parar pokémon för bra IV's/Stats/Attacker mm... Jag vet det men vad har det med Wi-Fi att göra?? Om man breedar så kan sedan byta över med Wi-Fi. Det var det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Då köper väl man den också.Ofta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg