master_hermis Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Dem här kan du endast på på Diamond Seel Dewgong Schyter Murkrow Scizor Larvitar Pupitar tyranitar Poochyena Mightyena Aron Lairon Aggron Kecleon Cranidos Rampardos Honchkrow Stunky Skuntank Dailga Dom här kan du endast få på Pearl: Slowpoke Slowbro Slowking Pinsir Misdreavus Houndour Houndoom stantler Spheal Sealeo Walrein Bagon Shelgon Salamance Sheildon Bastiodon Glameow Purugly Mismagius Palkia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 men dom gamla från R/S/E/FR/LG behöver inte va nåt problem om du har dom på det spelet och för över dom genom Pal Park :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Bulbasaur och utvecklingarna blev fula designade, samma sak med Squirtle och Charmander :\ det var bara några, många andra blev också fula -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Mewtwo och Celebi Tyckte jag va bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Molle! :D , Mewtwo blev faktiskt bra men inte celebi tkr jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolasteemmsan Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hallå! Jag och in kompis spelar tillsammans. Vi båda har sett Skunktank. Jag har Diamond och hon har Perl! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hallå! Jag och in kompis spelar tillsammans. Vi båda har sett Skunktank. Jag har Diamond och hon har Perl! <_<Tror du menar den där team galaxycommandern med Skuntank? I pearl kan man inte träffa på den elr stunky VILT. Man kan stöta på dem i tränarstrider däremot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg