Pelleelle Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 ja tänker läsa den engelska versionen vi skaffade för över 150 spänn när ja e klar me 6:an =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 har den inte just nu men jag ska nog köpa den nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 den var riktigt j*vla bra ! så j*vla gött att snape inte var riktigt dödsätare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Klart man läst den, köpte den på Coop på vägen till miktt landställe, läste hea dagen tills den var slut ;P Det var den bästa boken jag någonsin läst, jag kan inte säge ett enda ont ord om den! Håller med, Vizzkazz! Han är min favvo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john2376 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Har den boken, eeh, ja inte bok utan den ligger på datorn... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Håller på o läser den har bara läst hundra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vill läsa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wohoo, läste just ut den! :D Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wohoo, läste just ut den! :D Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen. Jag tyckte att delen i Hogwarts var det sämsta i hela boken... Prologen var inte heller något vidare. För lyckligt slut >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Snape va ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wohoo, läste just ut den! :D Det bästa ur boken var ju alla kapitlen i Hogwarts. Sen var ju sista kapitlet, 19 years later, också asbra men det var synd att det bara var 4 sidor kort. Jag tycker Dumbledore borde ha berättat att Harry var en Horcrux och att han inte kunde dö när Voldemort levde, för då skulla bara Harry kunna ta livet av sig och ta död på Voldemorts bit av själ och börja leva igen. Jag tyckte att delen i Hogwarts var det sämsta i hela boken... Prologen var inte heller något vidare. För lyckligt slut >_> för övrigt heter det epilog, prolog är i början ;) men jag håller med dig, det var ett lite för lyckligt slut. och det var nog en riktig guldgruva för spin offs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 dem som dör Charity Burbage Hedwig Alastor Moody Rufus Scrimgeour Bathilda Bagshot Ted Tonks Dirk Cresswell Gornuk Gellert Grindelwald Wormtail Dobby Remus Lupin Nymphadora Tonks Vincent Crabbe Severus Snape Fred Weasley Colin Creevey Nagini Bellatrix Lestrange Voldemort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.