TheKingOfEvil Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Jag undrar vilken som är den BÄSTA trion på battle tower på Lv.100 och Lv.50 på R/S och de andra spelen....och vad ska de hålla i för sak (item).......? Redigerat 26 Juli 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag Brukar Köra Machop's högst ( kan inte stava till han ) Walord Och Agron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Man ska ha Aggron med Thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 legendariska i hög level brukar funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Aggron med thunder Metagross med earthquake Kyogre/Groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Aggron med thunder Metagross med earthquake Kyogre/Groudon man kan inte köra med kyogre och groudon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Aggron med thunder Metagross med earthquake Kyogre/Groudon man kan inte köra med kyogre och groudon <_< Nej,dom är bannade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 ok ska försöka... jag kör med Gorbyss Tyranitar Metagross... men de gick bara till 45 i rad sen tog de slut... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 startpokemon o wailord o crobat är också en bra kombination(startpokemon får ju då vara blaziken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Det är inte lätt att bara ta en pkmn och ha speciella attacker, om dina pkmn har bäst i sp attack så lär du de: icebeam, flamethrower, psychic, solarbeam. Annars om du har bäst i attack får du nog använda fly, ground, fight o.s.v Ett tips: Använd Latios, Latias och Salamance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 är inte latias och latios bannade :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 mm jag fösöker tänka så men så tar de ganska lång tid att träna de också.... nee Latias o Latios är inte bannade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg