Skurken Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 För er som vill ha en bra bot för t.ex. auto alching, droppa fisk i barb village, så rekomenderar jag Axife mouse recorder. Sök på google, jättesnabb nerladdning, gratis, virus fri. Droppa fisk i barbarianvillage menar jag; du spelar in när du droppar all fisk.(Record) Sen dubblar du hastigheten på klicken.(Nere i högra hörnet), Sen fiskar du full bag igen med fisk, så kör du uppspelningen.(Play) Nu droppar den all fisk, på hälften av tiden + att du slipper röra musen. Kanon bra, har hjälpt mig med fishingen jättemycket. Detta funkar inte bara på fisk, utan till exempel om du ska begrava ben, eller droppa 326 snowballs från förra vintern(egen erfarenhet), eller när du ska highalcha/lowalcha. 1. Spela in. 2. Spela upp. Skitlätt. Enjoy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skoggy Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 (redigerat) Tjenare jag undrar hur man använder auto droper. Jag får det inte att funka, det skulle va bra att få lite hjälp med detta. Det står bara att jag ska Load Runescape. :huh: Redigerat 20 September 2009 av Skoggy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 använd inte bots. om du blir upptäckt så blir man permanent bannad. och det är ju inte så kul när man kanske är uppåt lv 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ingen vettig bump, bumpa inte så gamla trådar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg