Bubblar Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hej undrar om de finns några bra virus program inte norton antivirus eller panda dom vet ja redan finns några mer bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Norman antivirus finns det något som heter tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ad-aware eller nt snt det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Varför undrar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Norman antivirus finns det något som heter tror jag. det andväner vi... det är bra! Vi skaffade det när den där nätmasken härjade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Zone alarm är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är ju en brandvägg väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 kan man ha flera virusprogram installerade samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 :) varför ta anti-virus den är ju jätte bra men om du inte vill ha virus nångång så ska du skapa brandväg jag gav bara tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 kan man ha flera virusprogram installerade samtidigt? Förut hade jag 4antivirus program och 2brandväggar men då kunde jag inte stänga datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (tomas1 @ 03/03-2004 20:31:20) kan man ha flera virusprogram installerade samtidigt? Förut hade jag 4antivirus program och 2brandväggar men då kunde jag inte stänga datorn. Vad då då? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) Flera virusprogram funkar inte samtidigt har jag hört....kan bero på det. Mitt antal inlägg nu är mitt födelse år(1990) Redigerat 3 Mars 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.