Hoppa till innehåll

Super Mario 64 Ds


Rekommendera inlägg

Hej

 

Jag behöver lite hjälp.

 

Var finns switchknappen och hur fixar man så att blocken kommer fram?

Hur klarar man spöket på balkongen?

Hur klarar man stolparna på sandbanan?

Hur kommer man åt stjärnan i änden av skeppet på regnbågsfärden med mattorna?

 

snälla hjälp mig..

Maila gärna eller svara mycket fort..

 

kram Emelie

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man klarar spöket på balkongen genom att slå på det. när man har slagit några gånger så kommer stjärnan fram.den kommer att vara på taket utav spök slottet så gå till höger utav balkongen och gör ett long jump upp på taket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jo, men hur kommer man upp på balkongen? Kan du svaret på någon av de andra frågorna så är jag mycket tacksam.

 

kram

Har du låst upp Luigi?? isåfall går du till hans "tavla" hoppa INTE in. gå vidare du ser en dörr som leder ut där är boo.

om du inte har det ska jag försöka förklara vägen. kommer inte ihåg om det är upp eller nere men du ska komma till ett rum, där det är. en tavla (söken kommer att komma ut ur den) om dom inte irreterar dig för mycket så skit i dom.

var mario. du kommer se en röd låda. hoppa under den ta blomman och flyg mot dörren . nu ser du att det är en dörr vid taket. gå in där. nu kommer du till ett rum med luigis tavla gå igenom rummet. det finns 2 olika dörrar i rummet en leder till ett jätte öga (sjunde stjärnan) en till boo. gå ut o spöa han :P så klart.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, men hur kommer man upp på balkongen? Kan du svaret på någon av de andra frågorna så är jag mycket tacksam.

 

kram

Har du låst upp Luigi?? isåfall går du till hans "tavla" hoppa INTE in. gå vidare du ser en dörr som leder ut där är boo.

om du inte har det ska jag försöka förklara vägen. kommer inte ihåg om det är upp eller nere men du ska komma till ett rum, där det är. en tavla (söken kommer att komma ut ur den) om dom inte irreterar dig för mycket så skit i dom.

var mario. du kommer se en röd låda. hoppa under den ta blomman och flyg mot dörren . nu ser du att det är en dörr vid taket. gå in där. nu kommer du till ett rum med luigis tavla gå igenom rummet. det finns 2 olika dörrar i rummet en leder till ett jätte öga (sjunde stjärnan) en till boo. gå ut o spöa han :P så klart.

 

Okej.. jag har fått befriat Luigi och slagit Boo på balkongen.. men hur klår man det där ögat? Och hur i hela friden kommer man upp på taket?? Det fungar inte att komma till kanonen.. ju.. :( :angry:

 

Help

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

upp på taket för står ja inte vf du vill... men jag har för mig att du ska stå med luigi och göra bakot hopp

(man kan även vara mario om det finns en "blommlåda")

men om du har kommit in till ögat så ska du helt enkelt springa runt den. ( flera varv utan att springa in i den).

 

det finns små ögon som man ska springa runt. det är samma prencip men lite svårare bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...