Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 När man möts på pkmn diamond/pearl via Wifi connector kan man prata(röst) eller chatta med varandra medans man fightas? och så kan man byta med varandra via Wifi connector också?man kan prata med varandra med micen ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Vikken wi-fi connector rekommenderar ni att man ska köpa, på spelbutiken.se finns det en wi-fi men den ser ut o vara till vanliga DS, och så finns det en DS max -_- Kan ngn förklara vad man ska köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 ta nintendos, jag ade den med ds max, den gick sönder ASAP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Alright, då blir det Nintendo Wi-fi Connector Om ngn har en annan idé om vad för wifi connector jag ska köpa till min NDS lite så är jag rätt intresserad att få veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg