henk_a Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Hej, jag är intreesserad av att chippa min ps2 eftersom jag skulle kunna spela dom senaste spelen o sen spela brända också... jag undrar... vilket chip e bäst värt att köpa tycker ni? jag funderade först på magic 3.1 men eftersom d va så billigt så ville jag ha bättre grejjer... men är dms3 värt att köpa tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag har Mesaya!(vet inte hur det stavas) det fungerar skit bra.. fast om du vill kolla på DvD filmer kan man få lite problem... Tips.. vilket chip du än köper så skicka in det till ett företag som kan chippa din Ps2:a annars om du hade tänkt löda in chippet själv i din Ps2:a så kan hela konsollen paja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 okey... men en kompis till mig... hans brorsa chippar ps2 xbox ps1... han e bra på sånt... men jag kanske gör som du säger ändå.... vart chippade du ditt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det går OFTAST att chippa på SIBA eller ONOFF. Om du har en Tradition butik eller överhuvud taget en spel affär i närheten fråga där :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 chippar dom? men garantin går ju ut om man chippar d... men f*n va konstigt isf om dom chippar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag skickade in det (pappa skickade in det) ner till malmö eller så vart det göteborg!! men chippet jag har e bra det.. det med att din kompis brosa chippar konsoller m.m... om jag skulle vara du skulle jag skicka in det så får nån " Profisionel" göra det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 okey... men han e rätt bra på sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vad kostar ett bra (inte SUPER bra) chip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 dom sa på game att det fanns på tv-spelsbörsen som var super bra och kostade 1199 kr ganska dyrt :1_ilies6: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 dom sa på game att det fanns på tv-spelsbörsen som var super bra och kostade 1199 kr ganska dyrt :1_ilies6: ja men chippar tv-spelsbörsen? dom lagar iaf inte chippade konsoler men den killens borsa chippar o han tog kanske 500 :- men just nu på DVD norden kostar ett chip magic 3.1 med inlödning 601 :- ... o tänk om dom snor konsollen då när man ska chippa d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 då har man lite problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 jag föredrar messiahchip du kan köpa ett på kelkko eller nåt sånt så kostar det bara 990kr med inlödning ganska billigt va :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg