pixel Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Mot mej? När? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Mot mej? När?idag (fredag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 okej jag kan köra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 okej jag kan köra nu. jag går in nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Nu har den svenska releasen av D/P så lägg in era friend codes här tilobörja med.Sen kan vi ha matcher!!Jag hittar inte mitt DS men jag ska leta på det. Ubers är inte tillåtna. va e ubers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Nu har den svenska releasen av D/P så lägg in era friend codes här tilobörja med.Sen kan vi ha matcher!!Jag hittar inte mitt DS men jag ska leta på det. Ubers är inte tillåtna. va e ubers 1337 pwn pokemon Här är dom: Mewtwo Mew Ho-oh Lugia Latias Latios Kyogre Groudon Rayquaza Deoxys (all forms) Dialga Palkia Giratina Darkrai Arceus Manaphy Wobbuffet Redigerat 13 Juni 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 1337 pwn pokemon Här är dom: Mewtwo Mew Ho-oh Lugia Latias Latios Kyogre Groudon Rayquaza Deoxys (all forms) Dialga Palkia Giratina Darkrai Arceus Manaphy Wobbuffet är Wobbuffet uber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 är Wobbuffet uber?Ja, och Wynaut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 är Wobbuffet uber?Ja, och Wynaut. vrf är dom det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Speed Deoxys är inte en uber <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 är Wobbuffet uber? Ja, och Wynaut. vrf är dom det? Pga deras movesets och abilities. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Vad ni bara kan snacka -.- Är det ingen som vågar ta en match for god sake? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg