w4nkarN Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2007 nu kommer hon med: Jag är inte intresserad av dej. Du är inte snygg. Jag skämtade bara. Det kan jag inte minnas osv. Citera
zitroz Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 nu kommer hon med: Jag är inte intresserad av dej. Du är inte snygg. Jag skämtade bara. Det kan jag inte minnas osv.det är bara för hon skäms och vill gå tillbaka till att bara vara vän typ så det e bra :) Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Skrivet 28 Juli 2007 Då blev honglad? Blev du hånglad eller vad menar du? :S Kom ihåg mellanslag efter orden, annars kan det bli väldigt fundersamt O_o Men trevligt att du har det så ;) Alla människor ska bli glada när någon säger att dom gillar en. Citera
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 nu kommer hon med: Jag är inte intresserad av dej. Du är inte snygg. Jag skämtade bara. Det kan jag inte minnas osv.det är bara för hon skäms och vill gå tillbaka till att bara vara vän typ så det e bra :) Jag tror hon inte trodde jag skulle ta det seriöst *-.- Citera
MartinMilk Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 hm ja har ett ganska liknande fall men de är så att alla som ja inte tycker om är kära i mig. Citera
negR Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 hm ja har ett ganska liknande fall men de är så att alla som ja inte tycker om är kära i mig.gör en tråd om det om det är ett problem :) Citera
Gäst Denieru Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Skit i hon, vill hon inte vara vän med dig för att du sa nej så är hon ingen bra vän alls. Citera
w4nkarN Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Men läsdådå!!!!! Hon säger att hion skämta. :angry: Citera
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Men läsdådå!!!!! Hon säger att hion skämta. :angry:Jag trodde att du kunde förstå att hon säger sådär för att hon skäms. Citera
w4nkarN Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2007 Tror inte att hon gör det till 100% Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.