Karokikiri Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Min kompis kom preics, vi skulle köra Mario party 8, men de stog att vi skulle coneckta 2 player dosan. Men de gick inte så bra, vi kilckade på '' 1-2 '' knapparna hela tiden, så vi skulle nu starta omk wiiet, då inte min dosa är conetad då jag ej kan klicka på '' A'' knappen i början , Va f*n ska jag göra? Snälla berätta i detljer hur man gör typ eller nåt plz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Händer mej då och då. Pröva synca kontrollern (öppna batteriluckan på kontrollen och sd-uttaget på wii och tryck på dem röda knapparna samtidigt. Eller så stänger du av, sen prövar du starta det med On/Offknappen på kontrollen. hoppas det funkar ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Det har hänt mig med tästa det som mushroom sa, om inte det funkar så dra ut kontakten till elutaget för wiin och vänta i 1 timma och tästa igen med det mushroom sa. Då borde det funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.