KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har sabbat en trend och startat.Jag sabbade den ena genom att starta den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor. :wub: Jag hjälper gärna till! Oh yes Då var vi fyra. Fem. Annars tar jag gärna bort trenden med R&B, sjukt tråkig musikstil. Samma med att alla rappare/hiphopare ska vara kriminella, dåliga förebilder. Nu är vi sex :gitarr: On Tropic: Men jag har någ aldrig sabbat en hel trend..Men jag har infört en :rambo: 7! i'll bring a lighter and some champane! lets goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor.Men dom är ju sköna! :oKanske inte så fina men sköna! och nej jag har inte sabbat en tränd.. tror jag i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor.Men dom är ju sköna! :oKanske inte så fina men sköna! och nej jag har inte sabbat en tränd.. tror jag i allafall :| sköna? :| btw glömmde svara på frågan, ja tror inte jag sabbat nån trend, tja förutom att dt va "populärt" är köra ett suddimanstest ett tag i skolan, men som pallade mest drag med ett suddi snabbt över et ställe på handen,,, jag kinda sabbade det eftersom jag va så oslagbar dt antagligen inte va kul längre,,,, inte mitt fel jag gillade smärtan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor. :wub: Jag hjälper gärna till! Oh yes Då var vi fyra. Fem. Annars tar jag gärna bort trenden med R&B, sjukt tråkig musikstil. Samma med att alla rappare/hiphopare ska vara kriminella, dåliga förebilder. Nu är vi sex :gitarr: On Tropic: Men jag har någ aldrig sabbat en hel trend..Men jag har infört en :rambo: 7! i'll bring a lighter and some champane! lets goo 8 :student: Har ej sabbat någon trend men startade med gogos i min skkola för länge sen sen så blev det populärt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ja, foppatoffler är skitsköna. men urfula. jag började med hardy-cycklarna, fast då började den.. Och nej, Jag tror jag inte sabbat en trend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor. Men dom är ju sköna! :o Kanske inte så fina men sköna! och nej jag har inte sabbat en tränd.. tror jag i allafall :| sköna? :| btw glömmde svara på frågan, ja tror inte jag sabbat nån trend, tja förutom att dt va "populärt" är köra ett suddimanstest ett tag i skolan, men som pallade mest drag med ett suddi snabbt över et ställe på handen,,, jag kinda sabbade det eftersom jag va så oslagbar dt antagligen inte va kul längre,,,, inte mitt fel jag gillade smärtan :( Ja sköna,mjuka och så. Gillar du att blöda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Om jag får chansen skulle jag gärna elda upp alla världens foppatofflor. :wub: Jag hjälper gärna till! Oh yes Då var vi fyra. Fem. Annars tar jag gärna bort trenden med R&B, sjukt tråkig musikstil. Samma med att alla rappare/hiphopare ska vara kriminella, dåliga förebilder. Nu är vi sex On Tropic: Men jag har någ aldrig sabbat en hel trend..Men jag har infört en 7! i'll bring a lighter and some champane! lets goo 8 Har ej sabbat någon trend men startade med gogos i min skkola för länge sen sen så blev det populärt :D 9 :P Har aldrig lyckats sabba Redigerat 8 Mars 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.