Penna Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 hej! nu fattar jag inte riktigt hur man gör. jag är inne i ett hus uppe i bergen där det är snö. på ett ställe (där jag har fastnat) finns det 3 stycken isblock med ett rött öga vadera. det finns en dörr som leder till en markering på kartan (tror det var där nyckeln fanns till den andra spegel biten) men den dörren är låst. likaså den dörren jag komm in genom.. så hur ska jag göra?? har ingen aning HJÄLP :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Tror du att du kan förklara lite bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Penna Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 nej de var svårt ;) men iaf jag klarade det :P men yttligare ett problem komm. i samma tempel uppe i bergen så möter jag en stor snöig gubbe som blåser kall luft så att jag tappar liv så fort jag kommer nära honom. det finns en kanon där också som jag tror att man ska använda men jag har ingen kula i det rummet och i ett låst rum ser jag tre stycken kanonkulor. jag kan inte nå dem .. du kasnke skulle kunna hjälpa mig här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Visst kan ja hjälpa dig :) Du ska va varg och gräva en bit ifrån den snösprutande snögubben.Där hittar du en kista me en nyckel i.Använd sence så hittar du den lättare.(Nyckeln leder till rummet med kanon kulorna :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Penna Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 tackar tackar ^^ de där hjälpe ! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Alltid kul att hjälpa till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg