Hoppa till innehåll

Slutet, Spolier


Rekommendera inlägg

Ja, vad tyckte ni om Zelda TP slutet?

 

Jag tyckte de var sorligt på sett och vis.

Efter som Midna förstör speglen och försvinner.

 

Men, samt ganska bra , dom kan få in en ganska bra handlig i nästa zelda spel, då typ Midna blir till fpnga tagen och Zelda/Link måste rädda henne och laga spegeln.

 

Och som ni vet kommer de komma ett nytt zelda spel, vad tror ni de kommer handla om?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

hoppas att det blir ett spel som zelda oracina of time lr som majoras mask ( ägde att samla masker men sög att det var bara 3 dagar sen var man tvungen att backa tiden ) men det jag gillar med wind waker är att man kan spela 2. NINTENDO GÖR ETT ZELDA SPEL MAN KAN KÖRA 2 PÅ UTAN 46007080 ST OLIKA SAKER TILL TYP SLADDOR OCH GAME BOY! ( ps va f*n e spolier? )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, vad tyckte ni om Zelda TP slutet?

 

Jag tyckte de var sorligt på sett och vis.

Efter som Midna förstör speglen och försvinner.

 

Men, samt ganska bra , dom kan få in en ganska bra handlig i nästa zelda spel, då typ Midna blir till fpnga tagen och Zelda/Link måste rädda henne och laga spegeln.

 

Och som ni vet kommer de komma ett nytt zelda spel, vad tror ni de kommer handla om?

 

Men din hippie, vad ska man göra i det? Sitta och limma ihop spegeln?

 

Neeeeeeej. Jag pallar inte med Twilight i nästa spel. Jag vill bara vara Link. Kanske göra som Ocarina of Time så att man kan bli liten och stor eller nåt för jag tror det skulle vara spännande med Wii. :P

Great, klona sitt eget spel.

 

hoppas att det blir ett spel som zelda oracina of time lr som majoras mask ( ägde att samla masker men sög att det var bara 3 dagar sen var man tvungen att backa tiden ) men det jag gillar med wind waker är att man kan spela 2. NINTENDO GÖR ETT ZELDA SPEL MAN KAN KÖRA 2 PÅ UTAN 46007080 ST OLIKA SAKER TILL TYP SLADDOR OCH GAME BOY! ( ps va f*n e spolier? )

En spoiler är något som berättar vad som ska hända. Typ om att säga att Midna pajar spegeln. Då förstör man en bit av upplevelsen för de som inte spelat klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000
men det jag gillar med wind waker är att man kan spela 2

Hur kan man spela 2 på windwaker O.o (eller menar du det där tingle Gameboy Advance saken)

 

Tycker Inte om det där twilight saken , såg fult ut och inge kul att vara varg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...