Gäst Andreasswf Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 hej jag undrar hur man kommer till det fjärde pusslet för jag vill testa om det konstiga fusket med unown funkar så kan den som vet säga hur jag kommer till det fjärde pusslet e ni faktist :D okej :)
0014 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 det funkar inte...du måste ha Surf och ta vägen från Onioncave
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 det var synd att det inte funkar men 0014 varför säger då så många det fusket och att det lovar att det funkar många säger det på fuska.se kan dom inte skriva fusk som funkar :angry:
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 dem borde skriva fusk som funkar men ibland hinner dem inte tänka eller testa fusken för alla vill ha ett fusk till ett spel
Ash ketchup Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 far till slowpokestaden gå in i gråttan och gå ner för stegen surfa över vattnet och använt strengt på nån sten som finns där och så kommer du ut och gå in i en annan gråtta i närheten och där finns puslet. :ph34r: (OBS!kanse att det är så!!)
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 jag har bara kommit till två pussel! finns det fyra???
Rekommendera inlägg