Maenster Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Vet ni hur man får sin pokemon glad. jag behöver få min Riolu glad För jag vill ha lucario men vet inte hur jag ska göra för att den ska bli glad Snälla Hjälp Mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 låt den inte dö och ha den i ditt inventory jämt och slåss med den och låt den inte få rött liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Du ska ge den pokeblock och maxa Happiness och sen levla den en gång har jag för mig. Redigerat 29 Juli 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 använda han mycke inte låta han svimma levla och ge han pokeblock som han gillar är det enklaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Som tidigare personer har sagt + ge den massa vitaminer som: Protein Iron Carbos Calcium HP Up och Zinc :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 öh shabuba om man inte vill att dem ska ha EV i de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 de blir glada genom protein o att inte dö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 MEN OM HAN SKA EV TRÄNA DEN ÄR DET INGE BRA ATT HA EV I FEL EV OCH MAN FÅR EV AV VITAMINERNA TYP PROTEIN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 MEN OM HAN SKA EV TRÄNA DEN ÄR DET INGE BRA ATT HA EV I FEL EV OCH MAN FÅR EV AV VITAMINERNA TYP PROTEIN! du behöver inte dampa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 förresten så gav jag min crobat(golbat)massa protein så utvecklades den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 håller med råttfällan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Fick Min Riolu att Bli En Lucario i Morse :D Tack För Tipsen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg