KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 hjälp ;) hittar inte surf kan någon hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 På D/P vet jag inte, men på de andra vet jag..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 jag behöver hjälp på pkmn diamond med surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 skapa en egen tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 JohanFoppa har rätt, klart man dampar när ni håller på o skriver motsatsen till det han säger. -_- Han försöker förklara om EV träning men ni förstår inget, visa lite hänsyn. Hur trög kan man vara. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Man får surf av Cynthias farmor i celestic town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 tänkte lägga till att man kan ha soothe bell elr va f*n den nu hette på en pkmn, då får den dubbla happines för tex en protein av va den skulle ha fått annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Man ska ha en soothe bell sen åker man upp och ner för cycling road det gjorde jag och riolu utvecklades skitsnabbt! Men man måste ha honom först i partyt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Smart, det ska jag komma ihåg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg