kossanmuuu Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Precis fått mit 360 och fick Kameo till det varva det någurluda lätt och håller nu på med att skaffa alla extra saker så undrar lite... Det finns en dörr i fängelset i Enchanted Kingdom som e igenkedjad och som blir bankad på inifrån, Går den och öppna? Hitta en lapp där inne där det stog nåt om att massa vakter flyr för att dom hör knackningar från nån dörr så antar att det går men har testat alla och har inte lyckats en =/ Det finns typ en magisk vägg utanför huset där killen som har en trivia om spelet för en frukt i Enchanted Kingdom. Kan man få upp den? :P... Och kan man föra över gamerscore?... Gjorde ett offline acc först eftersom mitt rum (där xboxet e) ligger en bra bit bort från routern och har ingen förlängnings sladd. Sen flytta jag ut det till routern och då gjorde jag ett online acc men Kameo scoren ligger på offline =/... Citera
Fruktnystan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Kolla på Gamefaqs, jag minns knappt nåt från Kameo. Och nej, man kan inte föra över GS. :( Citera
kossanmuuu Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Redan kollat gamefaqs... inget =/... Satt min lillebrorsa på att varva det på min onlinefil nu ^_^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.