som2ht Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag kan inte starta nån match, den laddar sen går den till huvudmenyn nån som vet varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Om du andvänder spelet med skiva så tycker jag att du borde avinstalera det och registrera spelet på steam, och sedan ladda ner och köra därifrån, annars är det nog något med din dator. Säker på att du har systemkraven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) 1. jag har laddatner det från steam 2. det är inge fel på min dator 3. ja det har jag Redigerat 30 Juli 2007 av som2ht Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) det måste vara fel på din dator eftersom det inte är något fel på spelet. annars är det enda möjliga kvarstående felet att det är du som gör fel. För att se om du har hela spelet kan du verifiera cache innehållet. Redigerat 30 Juli 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 va? jag e efterbliven, fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg