Hoppa till innehåll

Kopiering

Rekommendera inlägg

Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen.

de ekanske för att du fångade Celebi med GS, AR

Jag har hört att det går att kopiera pokémon och saker på Emerald med datan...

Så jag undrar om et går att kopiera på Ruby och Sapphire...

Och hur isåfall....?????

Skulle ju vara användbart :P

de går har kopierat på mitt ruby mewn kommer ej ihåg hur -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:o nu är allt klart...... Jag brukade kopiera på mitt Guld förut och sen till slut så började spelet om hela tiden.... och när jag körde lite och stängde av så fortsatte det att börja om hela tiden....

Weman_93 : ok gör inget :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

:o nu är allt klart...... Jag brukade kopiera på mitt Guld förut och sen till slut så började spelet om hela tiden.... och när jag körde lite och stängde av så fortsatte det att börja om hela tiden....

Weman_93 : ok gör inget :P

skumt <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...