TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Jag har hört att det går att kopiera pokémon och saker på Emerald med datan... Så jag undrar om et går att kopiera på Ruby och Sapphire... Och hur isåfall....????? Skulle ju vara användbart :P Redigerat 30 Juli 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag tror inte att det går... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag tvivlar också på det men jag hoppas att det går.... det kanske finns någon som vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 nä det går på emerald men inte på r/s,möjligtvis med ar men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nej, det går inte. Bara på Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 okej,det är bra för kopiering är ju en bugg,jag förlorade min feraliga tr på guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen. de ekanske för att du fångade Celebi med GS, AR Jag har hört att det går att kopiera pokémon och saker på Emerald med datan...Så jag undrar om et går att kopiera på Ruby och Sapphire... Och hur isåfall....????? Skulle ju vara användbart :P de går har kopierat på mitt ruby mewn kommer ej ihåg hur -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen. :o nu är allt klart...... Jag brukade kopiera på mitt Guld förut och sen till slut så började spelet om hela tiden.... och när jag körde lite och stängde av så fortsatte det att börja om hela tiden.... Weman_93 : ok gör inget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Klonade Pokemon kan skapa problem. Jag klonade min Celebi jag fånga på ett helt vanligt sätt, klonade den och gav den till en kompis. Typ varje gång han startar spelet så fastnar han på Gameboy! När han kommer fram och ska använda Celebi så blir det frågetecken över hela skärmen. :o nu är allt klart...... Jag brukade kopiera på mitt Guld förut och sen till slut så började spelet om hela tiden.... och när jag körde lite och stängde av så fortsatte det att börja om hela tiden.... Weman_93 : ok gör inget :P skumt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 mm...:P nu spelar jag inte guld längre för att det inte är någon idé.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg