somiar Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 hej, jag har fått en problem när jag ska komma ut på internet. det står " A connection error has occurred The WLAN switch is not turned on" men när jag går in på "power save settings " och sedan in på WLAN power save stårn det att den är på . det är säkert jätte lätt men jag fattar inget ? skulle bli jätta glad om någon skulle kunna svara i kväll . Mvh somiar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 hej, jag har fått en problem när jag ska komma ut på internet. det står " A connection error has occurred The WLAN switch is not turned on" men när jag går in på "power save settings " och sedan in på WLAN power save stårn det att den är på . det är säkert jätte lätt men jag fattar inget ? skulle bli jätta glad om någon skulle kunna svara i kväll . Mvh somiar Hej somiar, på vänstersidan på ditt psp är en switch, den ska vara uppåt, då är Wlan på, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
somiar Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 JA, tack så mycket ... nu är jag inne på youtube :P // mvh somiar , nu kan någon moderator kasta tråden , tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Ja har du några andra frågor framöver kan du skicka pm, maila eller adda msn på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg