Habbohotellet Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hur många är "inte så många" ? Är det 5st eller 50st? det är väl rätt många, kanske 30 spel :S vet inte exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 det är väldigt många spel till wii men det mesta är skit typ..dock de bättre är oftast väldigt bra tips: Trauma Center, Super Mario Galaxys, Zelda TP, Resident Evil 4, På virtuel console alla final fantasy spel somkommer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) EDIT... Redigerat 30 December 2007 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 men nu har det kommit emra spel så köp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Lite onödigt att dra upp min 4 månader gamla tråd? Köpte 360 istället. Bytte in mitt PS2 på Ebgames och kööpte ett nytt 360 på deras kampanj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Nej! inte 360! FÖRÄDARE!! (stavning :3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Wii tycker jag är bättre än 360... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 360 var ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 360 är MYCKET roligare, jag har både ett 360 och ett wii och 360 är SÅ mycket roligare-_- men ett spel du inte ska köpa till 360 är sonic the hedgehog, god it sucks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Lite onödigt att dra upp min 4 månader gamla tråd? Köpte 360 istället. Bytte in mitt PS2 på Ebgames och kööpte ett nytt 360 på deras kampanj. Vad synd :( aja svarar ändå 1.finns ungefär 50 stycken nu. Guitar hero III starkt rekomenderat.är Dock slut nästan överallt.om man ska köpa det så ska man dra till webhallen,som jag gjorde.det finns alltid jag lovar :) Super mario galaxy och metroid prime 3:Corruption är också rekomenderat. 2.Jupp det kan man.Allt som behövs är internet. 3.Du ska gå in på wii shop,fast det kostar pengar. 4.Jag tycker att konsollen är bra,liten osv. 5.Ja man kan spela mot varandra via internet.Men inte med alla spel.Ofc så måste man ha internet. 6.Först måste man ha internet och om man har en router så är det bara att ansluta till den och så är man ansluten till internet.Man kan också köpa en USB adapter och ansluta till internet med den.Det andra du ska göra är att ha ett spel som man kan spela på internet med.Sen är det bara att Gama(=spela) loss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Man ska köpa 360 BARA om man har en bra TV! Vilket jag inte har, så jag satsar på min dator istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Men snälla liksom! Jag orkar inte flera "Ska jag köpa wii" trådar. Detta forum är nog mer till för att disskutera spel än dina ekonomiska smartdrag. Jag kan iaf säga att jag rekommenderar wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.