Hoppa till innehåll

Köpa Wii?

Sidney

Rekommendera inlägg

Lite onödigt att dra upp min 4 månader gamla tråd? Köpte 360 istället. Bytte in mitt PS2 på Ebgames och kööpte ett nytt 360 på deras kampanj.

Vad synd :(

aja svarar ändå

1.finns ungefär 50 stycken nu. Guitar hero III starkt rekomenderat.är Dock slut nästan överallt.om man ska köpa det så ska man dra till webhallen,som jag gjorde.det finns alltid jag lovar :) Super mario galaxy och metroid prime 3:Corruption är också rekomenderat.

2.Jupp det kan man.Allt som behövs är internet.

3.Du ska gå in på wii shop,fast det kostar pengar.

4.Jag tycker att konsollen är bra,liten osv.

5.Ja man kan spela mot varandra via internet.Men inte med alla spel.Ofc så måste man ha internet.

6.Först måste man ha internet och om man har en router så är det bara att ansluta till den och så är man ansluten till internet.Man kan också köpa en USB adapter och ansluta till internet med den.Det andra du ska göra är att ha ett spel som man kan spela på internet med.Sen är det bara att Gama(=spela) loss!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst FabrikatioN

Men snälla liksom! Jag orkar inte flera "Ska jag köpa wii" trådar.

Detta forum är nog mer till för att disskutera spel än dina ekonomiska smartdrag.

Jag kan iaf säga att jag rekommenderar wii.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...