Gäst Habbo0Hotell Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Slipknot suger, dåliga videos, bara massa mördare och monster och skit, och tuff ownar, han vet iallafall vad musik är som vissa andra inte vet. Lyssna på Adam Tensta, Obie Trice & Eminem så lär ni er. Någon sa: bara för du e störd å lyssnar på bamse Men jag kan ju säga att bamse äger slipknot. Redigerat 28 Februari 2008 av Habbo0Hotell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Men varför skriver ni idioter här då om ni inte gillar SlipKnoT? ämmnet heter (Ni som gillar slipknot kolla Hit!) altså betyder det att ni gillar slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 HÅLLER MED!!! För dom i stockholm som har bandit fick nog reda på det för ett tag sen när dom berätta det där. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 slipknot suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 slipknot suger Din mamma suger mycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 :o dom är ganske bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 :o dom är ganske brajag ska lungt köpa albumet när jag hittar albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Slipknot suger, dåliga videos, bara massa mördare och monster och skit, och tuff ownar, han vet iallafall vad musik är som vissa andra inte vet. Lyssna på Adam Tensta, Obie Trice & Eminem så lär ni er. Någon sa: bara för du e störd å lyssnar på bamse Men jag kan ju säga att bamse äger slipknot. jaaa för Adam Tensta är ju så bra, Rap/Hip-Hop är skit, ingen som gör sådan musik har någon musikalisk talang alls och alla ljud görs i en dator. lär er spela och gör riktig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Men varför skriver ni idioter här då om ni inte gillar SlipKnoT? ämmnet heter (Ni som gillar slipknot kolla Hit!) altså betyder det att ni gillar slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 De som skriver i tråden om att Slipknot suger osv får hädan efter tillsägelser alternativt varningar om ni inte lägger av. Personligen har jag växt ifrån Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 YEESSSS!!! F*N VA GÖÖTTTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.