DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Självklart går det att jämföra Mewtwo med Mew för det är ju tack vare Mew som Mewtwo finns, men herregud hur normalt är det att kunna förvandla sig till exakt vikken pkmn som helst ( mew på pkmn 8 ) och du påstår att den inte kan jämföras med mewtwo -_- dessutom är det bara en ursäkt som nuubs har kommit på att påstå Mewtwo som uber. Lägg av -_- Varför vara emot emot Mewtwo för Mewtwo är en helt normal pkmn om man jämför den med Arceus som inte ens går att jämföra med för det sägs att Arceus är gud över alla pkmn och det gör mig riktigt förbannad, de överdriver verkligen! Celebi i filmen är lika dålig som i spelet enligt mig, för jag har celebi. Celebi och Mew har samma MAX stats men jag har ju Celebi och den suger. Jag vill inte vara elak, men jag försvarar bara den pkmnen jag tror på. DarknessGuy, min teori är att den ho-oh som ash såg på sin första resa är kanske en mew. På pkmn 8 brukade mew ha rollen som ho-oh. Den senaste filmen kommer vara om de legendariska pkmnen från diamond och pearl så ho-oh kommer inte vara med på ett tag verkar det som. MVH :zzz: tja vi får väl se antar jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hehe, jo det får vi. :) Det kanske kommer en film om där Lugia och Ho-oh möts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hehe, jo det får vi. :) Det kanske kommer en film om där Lugia och Ho-oh mötsja eller en film där alla legendariska pokemon är med.Den skulle vara bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Frågan lyder så här: Vilken är eran bsäat legendarsiak pokemon? eller coolaste, grymmaste och allt det dära. min favorit av dem är nog groudon. Han är bra och cool. Hallå där! Han är min favorit med B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 men du har en avatar av Dialga :huh: .Fast det sägs ju att arceus ska vara överlägset bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag tror inte att den är överlägsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Mewtwo är både cool och stark tycker jag men Groudon är också rätt bra men ni får tycka vad ni vill B) Redigerat 15 Augusti 2007 av Fredski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag tror inte att den är överlägsen.den är överlägsen med tanke på base stats och att den kan vara vilken typ som helst, fast enligt mig inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag struntar i vad den har i stats. Arceus är inte överlägsen i matcher -_- Vikken typ den än gör sig till så finns det svagheter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag struntar i vad den har i stats. Arceus är inte överlägsen i matcher -_- Vikken typ den än gör sig till så finns det svagheter.ja det är det som är lite synd. :( men om den skulle vara mycket bättre skulle den ju bli svårare att få tag i. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det är redan nog svårt att få tag på den -_- Man måste '' fuska '' till sig den än så länge. Om ingen pkmn hade en svaghet skulle det vara lite överdrivet, alla har sina svagheter till och med ''gud'' över alla pkmn. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Darkrai och sabeleye har inga svagheter ^^ Edit: Menar spiritomb inte darkrai Redigerat 16 Augusti 2007 av Mushroom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg