KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Hej jag har ett ARDS och vill ha bort några spel från det hur gör man skulle bli jätte glag om någon svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 man markerar spelet och trycker ta bort :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 tack så jätte mycket :medieval: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 men jag försöker lada ner nya spel men jag har tacgigt bort ett geng men jag kan endå inte börja spela dem andra spelen kan inte laddas ner till mitt ARDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 har du installerat AR manager på datan och kopplat in sladden i datan och i AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 jag har instalerat det där men inte det andra när jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 öh va??? installera programet med skivan, stoppa in sladden i ar ds, starta programmet på datan, starta AR:en på dset. klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg