ArgSnickare Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) jag tänker skriva en liten guide på ett lätt sätt att fixa pengar på runescape! jag ska inte tjata så mycket och börjar direkt. 1. Försök att fixa minst 5000 mynt. 2. Stick till karamja och gå till "General Store". 3. Kolla om dom har Grillade Lobsters som inte kostar över 100 mynt styck (ju mindre dom kostar ju mer tjänar du). när Lobsterna tar slut i affären eller blir för dyra så byter du "World" och kollar i den affären har mer Grillade Lobster. 4. När du har fullt inventory med Lobsters går du till en bank(jag föreslår den i Draynor Village). 5. Gå tillbaka till Karamja och gör likadant som förut och fortsätt så tills du har slut på pengar. 6. Nu ska du ta alla dina Lobsters som en "note" och gå till en bank där det finns väldigt många spelare. 7. När du har hittat en bra bank ska du sälja dina Lobsters för cirka 200-300 mynt styck. Då tjänar du 100-260 per Lobster. 8. När du har sålt alla kommer du ha en större summa pengar än förut då går du till Karamja och gör exakt samma som förut och denna gången har du mer pengar att köpa Lobsters för. Det va min lilla Guide dom flesta kanske redan vet detta lilla trick men alla vet nog inte. Jag är inte så jättebra på att göra Guider och detta va min första här på Fuska.se tror jag. Hoppas någon får nytta av den. :EDIT Det kan vara bra att spara lite av sin vinst på banken så man inte förlorar allt om man dör. Redigerat 1 Augusti 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 a helt ok menlägg till att för att inte riskera sin vinst så kan man spara lite av den på banken så man aldrig kan förlora på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Ok jag lägger till det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 smartare att fiska :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 men det e åxå jobbigare <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) jag har också ett tips man kan göra: döda cows och samla cow hides och sälja i al kharid för typ 100-130 ea :) Redigerat 6 Augusti 2007 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 man måste ju betala 30 gp för båten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 man måste ju betala 30 gp för båten...lol jättemycket eller hur! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 ja men om du fiskar så måste du ju också betala 30gp LoL -_- <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 o tillbaka igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg