Hoppa till innehåll

Runescape Mynt Guide!


ArgSnickare
 Dela

Rekommendera inlägg

jag tänker skriva en liten guide på ett lätt sätt att fixa pengar på runescape! jag ska inte tjata så mycket och börjar direkt.

 

1. Försök att fixa minst 5000 mynt.

 

2. Stick till karamja och gå till "General Store".

 

3. Kolla om dom har Grillade Lobsters som inte kostar över 100 mynt styck (ju mindre dom kostar ju mer tjänar du).

när Lobsterna tar slut i affären eller blir för dyra så byter du "World" och kollar i den affären har mer Grillade Lobster.

 

4. När du har fullt inventory med Lobsters går du till en bank(jag föreslår den i Draynor Village).

 

5. Gå tillbaka till Karamja och gör likadant som förut och fortsätt så tills du har slut på pengar.

 

6. Nu ska du ta alla dina Lobsters som en "note" och gå till en bank där det finns väldigt många spelare.

 

7. När du har hittat en bra bank ska du sälja dina Lobsters för cirka 200-300 mynt styck. Då tjänar du 100-260 per Lobster.

 

8. När du har sålt alla kommer du ha en större summa pengar än förut då går du till Karamja och gör exakt samma som förut och denna gången har du mer pengar att köpa Lobsters för.

 

 

 

 

Det va min lilla Guide dom flesta kanske redan vet detta lilla trick men alla vet nog inte. Jag är inte så jättebra på att göra Guider och detta va min första här på Fuska.se tror jag. Hoppas någon får nytta av den.

 

:EDIT Det kan vara bra att spara lite av sin vinst på banken så man inte förlorar allt om man dör.

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...