Hoppa till innehåll

Såg Någon På Nyheterna

Gäst sajberweb

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

Just var det på nyheterna hur våldsamt grand theft auto var!Men problemet är ju att man inte behöver använda våld!!!!!!Det är ju fritt upp!

Men postal 2 där måste man använda våld!!!!!

man säger att gta äe det våldsammaste spelet :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har postal2 och det är inte ett dugg läskigt...jag prata till och med med en psykolog om det!

jag tyckar att de som va med på dokumentären...altså grisarna som jag kallar de för bara sitter där och bablar masssa skit om att spel e våldsama....de har knappats vetat säkert att det spelet ens finns!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Postal 2 är bara kul det är inte läskigt eller nåt sånt och de som blir påverkade måste ha fel i huvudet.Normala människor som spelar T EX DOOM som nämdes går itne ut i skogen övar lite med vapen sen skuter folk och sen skjuter sig själva efter <_< du marsvinet postal 2 är ju kul och de som tycker det bordes förbjudas och bombas eller nuke them.De som tycker det måste vara lite FEGA tycker jag de vågar nog inte äns spela GTA för man skjuter ju på gamlingar OHHHHH det var ju läskigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

MEN VAFAN! FATTA!! vissa barn ÄLSKAR våldsamma spel! jag har dessa våldsamma spel:

GTA 3

GTA VC

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint R-NÅT

Carmageddon

Half-Life (öööööh.. tja, man skjuter ju militärer :rolleyes: )

Counter-Strike

C&C Renegade

Serious Sam 1&2

O.S.V!!!! Minst 10 till.. orkar inte leta igenom alla mina skivor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...